9 Ocak 2009 Cuma

Ümit Forma Çıkardı!

Ümit forma çıkardı!

Fortis Türkiye Kupası'nda Altay'ı deplasmanda 2-1'le geçen Galatasaray'da Ümit Karan krizi yaşandı.

Maçın 70. dakikasında oyundan alınarak yerine Yaser Yıldız’in sahaya sürülmesine kızan Ümit Karan, sahayı terk ettikten sonra Galatasaray kulübesindeki yardımcı antrenör Burak Dilmen’e tepkisini sert sözlerle dile getirdi. 

Formasındaki teri gösterip oyundan alınmaması gerektiğini söyleyen Ümit’e Dilmen de karşılık verdi. Ümit Karan formasını kulübede yere bırakırken, tecrübeli futbolcuyu Galatasaray’da basınla ilişkilerden sorumlu Cenk Ergin sakinleştirdi.

-SIKINTI YOK-

Ümit’in yerine oyuna giren ve 16 dakika sonra Galatasaray’ın beraberlik golünü atan Yaser Yıldız ise "Altaylı arkadaşlarımı ve kendi arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Çok iyi bir maç oldu. Beraberlik golünü atmak bana nasip oldu. Daha sonra da galibiyet golü geldi. Yedek kaldığım için bir sıkıntım yok. Hocamız görev verdikçe oynamaya çalışıyorum. Herhangi bir sıkıntım yok" dedi. 

Hiç yorum yok: